up n´away !

dom här bra-dagarna blir bara fler och fler. Kan det ha med mina vårkänslor att göra?
I morse skickade jag sms till min bror och min syster och föreslog en fika på stan efter lunch någongång. Mitt i frukosten får jag sms " Ainas om 15 min". Så fort på med kläderna, sminka sig, platta håret och iväg. Så typiskt min bror! ;P  Jag har shoppingförbud fram till den 20e men ack så dålig jag är. Det blev en tröja från H&M och ett läppstift från Nouba som går i korallfärgat. Jag har en thing för färgstarka läppstift numera!



Någon som kollade på Glamourama igår förresten? Vad tyckte ni? Trodde inte Anna Hibbs skulle se ut och vara sådär " in action", men skenet bedrog. Till det sämre.. :/

 

 

Gymmet snart? Jaa, tack! :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, shoppingförbudet fram tom den 20e gäller mig med... men inte räknas väl inköp så som fotoalbum, gymkort, framkallningar och målarfärg i massor som shopping?:)

2010-02-09 @ 16:27:36
Postat av: Anonym

Neej nej.. inte heller smink, tröjor och strumpor va? Man kan ju inte gå naken i 1,5 vecka bara för att vi har shoppingförbud heller ;P

Postat av: jillbacill

Lägg ner shoppingen nu carkis, jag har oxå shoppingförbud för fulla muggar. NU KÖR VI SHOPPINGFÖRBUD!

2010-02-09 @ 20:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback