Reklam City-Ticket-Ainas-Hem-Jobba

Hejhej.

I Måndags fick jag nog av min ömmande tand så jag ringde tandläkaren och fick en tid redan dagen efter, så jag tog ledigt och åkte hem till Norsjö. Idag har jag hunnit varit aktiv. Hämtade upp Fropps i stan, åkte till Reklam City och beställde skyltar med " Stockholm ", "New York", "Tokyo" på som vi ska sätta under klockorna i vardagsrummet. Sen åkte vi till Ticket och betalade hotellen sista veckan i Thailand. Det blev 5 dagar på det superfina hotellet som jag visade vid ett tidigare tillfälle och 2 nätter på ett annat hotell i Karon Beach för att vå uppleva lite av rajrajet som Thai har att erbjuda, då den första tiden i Kamala och Khao Lak består av lugnt, vita stränden och slappning. Sen for vi via Aina´s och köpte med oss fika för att " fira" att allt är fixat med resan. Visst ska man passa på att fira alla tillfällen man får? ;)

Nu ska jag iväg och jobba till 08 imorgon. Trevligt värre.

Ha en trevlig eftermiddag, kväll, natt.

ZzZ...

Kommentarer
Postat av: cilla

Ett nöje att boka era hotell. :) när blire vinkväll då??

Postat av: Jag

Säg bara till..;)

2010-02-03 @ 20:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback