kan inte sovaaaa...

Jag kan inte sovaa..
Vaknade kring halv 3 när Fredrik kom hem från jobbet, rusade upp ur sängen och bankade på toalettdörren där han befann sig. "Jag har näsbloood". Så vi spenderade ett tag på toaletten med snoken i handfatet och surrade på om allt möjligt.

Nu kan jag definitivt inte sova. Vi har pratat om Stockholm i två timmar. VI blev lite oense om var på Östermalm Nybroplan låg. Det blev en win-win situation då båda hade delvis rätt ;P Sen så har vi räknat upp alla guldkorn på Kungsholmen. Jag tror att vi båda är slående överrens om att Glassfabriken är the Place med stort P. Så är ni i krokarna, gå till Glassfabriken och käka nygjord glass :D


Nu ska jag käka mackor och hoppas på att kunna somna om igen..... eller..!? :)

God Morgon.

Kommentarer
Postat av: Robert

Det känns som att ni båda vill tillbax....eller?

2010-02-08 @ 13:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback