I-I´m skyhigh

Nu har jag gjort det. Jag har brytit mitt shoppingförbud för tredje gången.
Förlåt Jill. Förlåt Emma. Förlåt Marre. Jag är helt klart sämst.

Vi gick in till stan för att jag skulle få ett par skor som en hjärtepresent. Min tanke var ett par vanliga lågskor som är fina till vardags. Men jag föll för frestelsen. Jag handlade något som är satans påfund. Jag har gett mig den på att jag -ska-lära-mig-att gå i höga klackar. Måste väl börja träna någon gång. Men jag trivs inte på dessa höjder. Hör ni mig där nere? jag blir för lång. Jag får inte syre.. Mount Everest? Hallåååååååååå.....


Nä, jag är anti skyhigh. Och ett stort grattis till ni lyckliga själar som envisas med att promenixa runt med era asläckra skyhöga klackar. Jag erkänner. Jag är avundsjuk.

Tack för mig!



Kommentarer
Postat av: jillbacill

Jag erkänner carkan, jag är besviken. Både på att du missbrukar shopping och på att du kommer se ned på mig ännu mer nu ;)

2010-02-15 @ 21:18:11
Postat av: Anonym

Ja alltså...jag har ingen ursäkt till mitt beteende. Men det spelar ingen roll, jag kommer ändå att ligga på golvet;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback