Heeeeeeeeidy hoo!

Oooj, long time no see!

Ja, den efterlängtade Lördagen blev mer än succé. Efter en otroligt kall och trevlig shoppingrunda i Luleå med massor av fynd så blev det som sagt en tjejfest här hemma. Kvällen till ära, en fylld partyplaylist på SPotify, så strejkade programmet helt och vi stod helt utan partymusik. Tur att Jills kära vän Anneli medtog en bra partyskiva samt en eloge till Marre som introducerade oss i sin värld av musik. Med lite alkohol i kroppen är allt helt fantastiskt partyvänligt. Så partyvänligt att grannen nedanför gjorde sig besväret ett besök i dörren med citat "Ursäkta, vi vill också leva!" slutcitat. Kvällens IT-grej blev helt klart att halka på golvet från köket ut mot hallen. Sandra inledde kvällen med ett fall (halkade.). Jill stod på tur, sedan Emma, sedan Anneli, sedan Bettan, och sist Emma igen. Haha, det var fantastiskt kul för oss åskådare;) Det var något magiskt på golvet som fick alla brudar på fall! ;)

På Station 8 fortsatte glädjen att spridas på dansgolvet och i baren och jag kan ärligt säga att jag minns inte när jag hade en så rolig partykväll senast. Fytuusan vilka härliga vänner jag har. Synd att det blir så sällan. Man får ta vara på de tillfällen som ges.


Nu ska jag sova. En ny shoppingdag väntar imorgon, denna gång tillsammans med Bettan. Mucho grande. Ciaoo!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback