america!

Hurtbullan som man är så var man uppe före skammen och tillagade kvällens desert. Det blev en strawberry pannacotta cheesecake som är förbaskat god. Till middag ikväll blir det nachos m massa smält cheddarost, jalapenõs och salsa till förrätt, hemmagjorda chiliburgare a´la americano och hemmagjorda fries till huvudrätt och cheesecake´n till desert. En massa cola till detta så blir det den amerikanska middagen som vi är ute efter att bjuda brorsan och Tessan på. Efter de åker vi till syrran som har sin födelsedagsfest!

Jag konstaterade en sak för mig själv alldeles precis. De 6 senaste dagarna har jag shoppat varannan dag. Det är lite illa. Det har blivit en ny väska, 1 par stövlar, 1 par sneakers, en bikini, 3 st tröjor, sminktillbehör, smycken, hygienartiklar, kläder till Fredrik, smycken till Fredrik m.m. Nu har jag iaf det jag behöver för ett tag framöver! ;P

Nu har jag börjat klottra ner en packningslista till Thailand. Man ska va ute i god tid om man heter Carolina!;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du till Thailand..ryms jag i resväskan månne. pengar till en dylik resa saknas nämligen.

2010-03-01 @ 20:55:36
Postat av: Anonym

När reser ni?Jag förmodar att Fredrik ska med.

2010-03-01 @ 20:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback