så var glada julen slut slut slut

Ja, god jul i efterskott förresten. Har ni haft en trevlig sådan?
Julfirandet hos svärisarna var riktigt mysig. Med massa paket och snö. Mindre kul var det i Lördagskväll då jag trodde jag hade fått extrem mjölkmage. Igår var det värre och det visade sig vara någon form av magsjuka som dragit över mig. Såhär roligt har jag haft det senaste dygnet med konstant krampande mage och behov av toalett 60 sekunder per minut.

- Buss till Sthlm, 3,5 h

- Promenera från centralen till lägenheten

- Upp 05.00 för att sedan hoppa in i taxin som tar oss till centralen och Arlanda Express 06.30

- Arlanda Express står stilla så vi går till flygbussarna som vi för övrigt inte hittar.

- Hittar dem så vi springer dit.

- Åker mot Arlanda med stress i kroppen när vi ser att vi ska vara incheckade om exakt 20 min.'

- Kommer fram samtidigt som resten av Sverige. Hela terminal 4 var överbelastad med resenärer, vi står sist i kön och inser att om exakt 4 min ska vårt baggage ha lämnats av, före oss är kanske ca 500 pers. '

-Vi tränger oss före kön, spriger upp mot säkerhetskontrollen. När vi är i trappen hör vi att samtliga passagerare mot Skellefteå skall ombordstiga planet Nu!

- Vi springer till planet som sista passagerare, sätter oss...

-... Så säger piloten att vi inte kommer att lyfta på 20 min pga nått strul.

- Min mage försöker ta död på mig.

- Min telefon är trasig

- Vi har ingen mat hemma

- Vi landar och tar flygbussen in till stan, jag går till Telia för att köpa en ny iPhone. Nä, det gick inte så smidigt som jag trott...

-... går till Phone House och checkar läget, dom hade bara en iPhone 4, fine!!! Men den skulle inte komma för ens om 1,5 vecka. MEN JAG BEHÖVER DEN NU!

- Går till Expert, överfullt med folk.

- Åker till Solbacken och Expert, ingen iPhone hemma.

- Funderar på självmordsalternativ..... ¤"¤#&¤¤

- Går till On Off, säger att JAG BEHÖVER EN JÄVLA TELEFOOOON!!!

- Skiter i iPhone och köper en HTC Desire ist.

- Handlar lite mat.. Blev typ.. korv. Orka tänka på sånt nu..!!

- Åker hem och dör en smula. Nu vill jag gömma mig någonstans och hoppas jag förintas. Ungen på övervåningen har dessutom världsmästerskap i DAMP!!!!

- Loggar in på bloggsidan och läser kommentarer. Något stolpskott har kommenterat ett 3 år gammalt inlägg om att jag är fiskmisshandlare. Jag blir ofrågasatt om jag skulle vilja bo i en toalett.

-... Och med handen på hjärtat så hade jag nog kunnat överväga det en dag som denna!!!!!!!!!!!


Det var min dag. Hoppas ni har haft det lika bra, tack, Hej!!!

Kommentarer
Postat av: Bror

Men inte var väl det så faaarligt, tänk dej en jul utan julmust.....DE är världskris:)

Välkommna hem!!

2010-12-27 @ 19:48:17
Postat av: lillsys

Du din.....................! :)

2010-12-27 @ 20:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback