Dag 7- Min bästa vän.

Min bästa vän heter Emma.

När vi var supersmå var vi på varandras födelsedagskalas, har jag vissa bildbevis på, men jag kan aldrig påstå att vi var direkt kompisar som lekte med varandra. Jag minns dock första gången vi "umgicks" på riktigt. Det var när ICQ var nytt. Vi hade addat varandra och chattade. Jag frågade om hon ville hälsa på mig och det ville hon. Jag tror vi var ute och lekte.. Eller typ.. hängde. Det var väl sånt man gjorde på den tiden.

Sen i högstadiet bildades ett stabilt tjejgäng som håller ännu idag. Det var nog då jag och Emma fann varandra på riktigt. Vi åkte till stan och träffade snygga killar, vi körde runt med våra puch dakotas, vi shoppade, vi gick ut och dansade ( Vi har båda fått lida av våra sena födelsedagar). Idag umgås vi ofta. Så ofta vi kan iaf. Och våra pojkvänner är goda vänner med, vilken tur !

Emmsan är bäst i världen. Jag är så glad som Dig i mitt liv!! ♥



Någongång för länge länge sedan. Vi var väl kring 15,16 år..! Det var tider det! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback