Dag 6- Min dag.

Världshistoriens slöaste sådan kanske?

Kom hem från jobbet exakt 09.27, efter ett nattpass. Pussade sambo god morgon men tydligen så vaknar han inte om det inte sker en undergång. Käkade frulle, surfade runt på Feeeeejsbook. Skramlade lite extra när jag skulle ta fram städgrejorna. En perfekt storstädningsdag kände jag. När jag passerade somrummet med städmunderingen i högsta hugg såg jag ett öga iaktta mig. På 2 röda var detta öga uppstiget och i fullrulle med samma syssla som jag.

Sen blev det några avsnitt av Ghost Adventures ( som varje söndag. Gärna repriser ) tillsammans med knäckskålen som Emma så snällt lämnade här efter gårdagens besök!

Nu blev det visst middagsdax. Hmm, vad äter man på en söndag? Taaaaaacos ! Jag testade Solsidan-tricket och det funkade.

" Åh, vi har inte smältost.. vi har inte tacochips.. vi har ingen läsk.. "

" Nehe då får vi klara oss utan det då för jag åker ingenstans.."

" Nehe.. ne.. okej.. happ... men om vi gör såhär, Jag fixar i ordning alltind här hemma om du åker iväg..Det är okej!!"

"Okej.. Ses snart !"

Så nu har jag hackat en halv lök medans festis åkt iväg och handla! HEHE!

Ha en fruktansvärt mysig Söndagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback