Dag 3- Mina föräldrar

( Missade gårdagens, hann helt enkelt inte..)

Ja, mina föräldrar. Dom kräver ett kapitell för sig själv. Vet inte vart jag ska börja.

Mina föräldrar består av en mamma och pappa. En mamma och en pappa som jag aldrig skulle vilja byta bort. En pappa med ett brinnande intresse för matlagning och festarrangemang.  Han besitter en personlighet som få förunnat. Det kan nog alla som känner honom intyga. Han är otroligt pratglad och trevlig, och humor ligger högt på hans lista. Jag kan inte komma på en person som ställer upp så mycket för andra som han gör. Han sprider kärlek och glädje runtom sig och jag är så lyckligt lottad som har honom i mitt liv.


Min mamma... Hon är vacker, klok och stabil. Hon är lugn och harmonisk och har ett hjärta av guld. Att hon har jobbat med äldre människor under hela sin karriär märks väl. Tålamodet och omtanken om andras välmående speglar av henne även i vardagen. Min mamma har alltid funnits där oavsett vilka beslut man fattat (Och ooom man har varit ett riktigt svart får i sina ungdomsdagar). Mamma är även min vän. Vi har mycket kul tillsammans och delar många intressen. En mer lojal, stabil och omsorgsfull mor kunde jag aldrig önska mig.

Mina föräldrar är helt enkelt fantastiska. Jag älskar dem oändligt. ♥


Kommentarer
Postat av: mamma

Åhh lilla <3-at , de,VÄRMER, en tår i ögat

2010-12-04 @ 20:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback