dag 20345-vi som hatar listan

Den där listan. Jag hatar den. Den är så jäkla trist och kärringvarning så jag avslutar härmed alla dessa "dagens blablabla.." Så, tack!

Igår öppnade jag mina julklappar. Min tanke var att jag skulle vänta till vi kom hem från Sthlm med presentöppningen så jag hade något att se fram emot, men... Som varje år under min livstid. Jag är inte den som tittar obrytt på mina paket, nä, hade människan haft röntgensyn så hade jag varit tillverkaren av den. Igår gick mina fingrar berserk i papper och lådor. Det slets och det rycktes... Åhhhhhhhh fast nu skiter jag i julen. Vad ska jag nu se fram emot på Fredag? Happ, ivrigheten vann över mig ännu en gång!

 

Stava med mig, K- A- S - S! 

 

God jul.............................................................


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hade du en mysig julafton?? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback