Dag 2- Första kärleken

Första kärleken ja. Utifrån vad mitt hjärnkontor har registrerat. Den första jag var kär i var Whitney Huston. Och då var det inte idol-kär utan jag var kär i Henne. Jag planerade vårt lilla liv med henne i huset som hon bor i i filmen Bodyguard. Jag minns det som igår. Varför dessa planer avvek har jag ännu inget svar på, kan det ha med min verklighetsuppfattning att göra? Att den lixom kom ikapp mig på vägen..!?

Min annars lite mer normala kärlek var Fredrik Häggquist och Daniel Holmberg. Gamla klasskamratet i lågstadiet. Jag frågade chans på Fredrik under en rast men han sa Nej. Inga tårar spillda, så jag frågade chans på Daniel ist. Han sa Ja (STORT!!!), och vårt förhållande varade i hela 3 minuter. Mitt första förhållande alltså. Det var intensivt vill jag lova. Tur vi skiljdes åt som vänner. Annars kan ju det där med X vara lite känsligt.... ! ;)

// Karolina

Kommentarer
Postat av: Sandra

hahahahha. Whitney Houston. Du skulle ha satsat på henne ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback