Dag 15- Mina drömmar, Dag 16-Min första kyss...

Dag 15- Mina drömmar...

Om jag kunde bestämma exakt hur mitt liv skulle se ut om typ.. 5-10 år..

Så skulle vi ha hittat vårt drömhus, gärna några km i utkanten av Skellefteå. Ett mysigt lantligt hem med en liten ladugårdslänga som jag kan göra om till gäststuga, lekstuga för barnen (med massor av hö), och ett gigantiskt rum där man kan ha brakfester. Vi äger en Mercedes M-klass svart och en mindre bil. Jag har ett chefsjobb alt. eget företag inom makeup samt utbildar nya makeup artister. Jag har varit utomlands och gjort karriär och tjänat en hel del pengar. Fredrik är färdigutbildar brandingenjör/polis eller det han nu bestämmer sig för att bli. Även han har gjort framgång inom sitt yrke. Vi har bytt ut tvåan på Kungsholmen till den saftiga stora trean några trappor upp i samma hus, där vi bor de gånger jag är i Stockholm och jobbar. Vi har ett litet torp nere i Småland nära Fredriks föräldrar, som för övrigt har hunnit hitta sig den där fina lägenheten i Nice som de drömt om. Dit åker vi då varje sommar och spenderar minst en månad där med dem. Våra barn är 2 och 5. En pojke och en flicka.

Ja, det låter ju helt intill omöjligt att detta kommer att ske men drömma kan man ju. Och förhoppningsvis är delar av det inslaget. Det där med cashflödet är bara fantasier, hehehe!


Dag 16- Min första kyss...

Åh den minns jag så. Det var en skräckupplevelse och jag mådde psykiskt dåligt efter denna puss som utspelade sig mot mig för kanske ca 19-20 år sedan.

Vår granne och min systers dåvarande kompis brukade komma upp till oss ibland för att titta på min brors cross. En dag var jag ute och lekte på gården medans min bror var ute och fixade med sin hoj. Grannen kom upp, "hängde" lite med brorsan, varpå han blir uppmanad av min  "snäääällla" storebror att pussa mig. Jag var inte beredd och på den tiden var ju pussar Såååå äckligt.

Idag älskar jag pussar, tänk så det kan gåå! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback