dag 14- vad har jag på mig idag?

Hejochhallådär!

Vad har jag på mig idag? Jag är väl ingen jäkla modeblogg heller..? ;)

Nä, de där med poseande i spegel med kamera i handen är inte min kopp teé, så några sånna bilder lär ni aldrig skåda på denna sida. Då har ni kommit lite fel. Vad jag har på mig idag är ändå inte så mkt att skryta med. Ett par svarta leggings, mormor-stickade tjocksockar, en lätt oversize stickad kamelfärgad kofta. WOW, eller hur? Elin Kling, akta dig va!!

Det är kul att denna blogg genererar "läsarfrågor" till gamla inlägg från långt tillbaka i tiden. Titt som tätt har jag mailkontakt med er och svara på frågor. Det är ju hur kul som helst. 


Josåatteeee, nu ska jag fortsätta glo på favoritserien Ghost Adventures. Jag tror jag är inne på 3e varvet nu. Får inte riktigt noooooog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback