Dag 13-Den här veckan

Haha, uusch vilken dålig människa jag är. Nämen vi har haft besök av Fredriks bror i dagarna 5 och då vill man inte så gärna prioritera denna lista på bloggen!:)

Den här veckan.

Ja, veckorna innan jul är det väl oftast mycke ståhej och kul på schemat. Jag har gjort bort alla julklappar så nu kan jag bara njuta av julkänslan som inte riktigt infinner sig som den brukar.


Måndag: Började jobba kl 15 fram till 8 i morse. Innan dess var det riktigt piano.

Tisdag (idag): Jobbade natt så jag sov hela förmiddagen. Annars har vi handlat lite mat på Coop, slagit in julklappar och sen i e.m ska vi laga en riktigt god fläskfilégryta i nyttig stil. Vi lovade varandra via SMS igårkväll att fram till nyår ska vi försöka stoppa i oss mer av proteiner och grönsaker och mindre av socker och kolhydrater. Så det blir någon gryta på kött, lök, paprika och en sallad till.

Onsdag: Jobbar 8-15. Eftermiddagen är ännu oplanerad. Förhoppningsvis en promenad och hemmamys.

Torsdag: Jobbar 8-15. Samma där. Ännu oklart.... ( Någon..?;-D )

Fredag: Ledig. Lilla julafton med familjen hemma hos min bror med fruga. Julklappsbyte, julmat, julklappslek. Eftersom hela familjen är splittrad på julafton. Mamma, syrran och brorsan jobbar, pappa åker till farmor, jag följer Fredrik till hans familj i Småland. Ska bli mycket trevligt att se hur dom firar. Jag hoppas det inte skiljer sig allt för mkt mot för vad jag är van, så jag inte längtar hem för mkt! ;)

Lördag: Lilla julafton med jobbet. Julfest hemma hos mig. Även där julmat, glögg, julklappsleken...

Söndag: Ännu oklart. Kanske en myssöndag. Brukar så bli!!

Sen är det Måndag, då jobbar jag dag, sen åker jag hem till Norsjö och andas lite Norsjöjul till Tisdag förmiddag, sen jobbar jag natten sen på Onsdag lyfter vi mot huufvudstaden. Och Som jag längtar dit. En dag på stan innefattandes ett besök hos Fredriks gudmor Sussi i hennes
pralinbutik på Östermalm (trycka lite choklaad), en date med våra vänner vi träffade i Florens, en måltid på Vapiano och mys på Kungsholmen. Me heart STHLM!

Vi hörs i morgon gott folk! :)

Kram på er.


Kommentarer
Postat av: Lisette



Hej!



Jag kontaktar dig för att jag finner din blogg mycket intressant och välorganiserad. Jag skulle väldigt gärna vilja komma i kontakt med dig angående ett eventuellt samarbete! Hör gärna av dig via mail så kan vi prata vidare.



Med vänliga hälsningar,



Lisette

2010-12-15 @ 15:19:21
Postat av: Carolina

Lisette, you got mail! =)

Postat av: Sis

hahaha! "me heart sthlm"

Kan det va så att du har sett "ung och bortskämd"? Låter som Daniel ;-)

2010-12-16 @ 20:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback