uppåttjack på ett snällt vis

Alltså! Med risk att låta som stans nyaste tillskott i knarkarligan, men Artic Root. Inte hört talas om det? Nä, men då ska jag allt berätta. Jag har hört talas om rosenrot för länge sedan. Jag visste att det skulle vara något bra "tjoller". Så helt apro på så begav jag mig mot apotheket och frågade efter rosenrot, och fick då Artic Root, vilket visade sig vara snäppet vassare än Rosenroot. Maj gad!! Som legalt uppåttjack. Nä, okej, inte direkt. Men vilken effekt man känner av det. Redan från första piller känner jag mig 100% mer allert, gladare, mer harmonisk och ingenting känns som ett hinder. Nu hoppar jag utan bekymmer upp ur sängen kl 06.45 när väckaren ringer. Två st om dagen tar jag numera, en på morgon, en på e.m, för att alltid ha denna härliga känslan i kroppen att orka vad som helst! :)

Och för er som tappar "humöret" efter 00.00, enligt hemsidan här ovan så ska det vara ett uppsving för just det typen av livet också. Sexlivet alltså! Så..

GO FOR IT! Try it, you might like it! :D



Hälsningar praktikant Dr Carolina, föresten, vill du ta en promenad? Eller du? Eller du? Jag kan gå 100 varv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback