telefonförsäljning ?!

Alltså jag blir galen. Flera gånger har jag fått samtal från nr 0586-795800. De ringer bara en signal så jag har aldrig hunnit svara, men när man ringer upp så är det en telefonsvarare som säger något i stil med " Du har blivit uppringd av bla bla bla och vi kommer att återkomma till dig inom kort" eller nått sånt. Någon slags telefonförsälning på ett mycket märkligt sätt. Det går inte att prata med någon riktig person i luren. Ytterst irriterande!
Någon fler än jag som råkat ut för detta skitföretag?

Kommentarer
Postat av: JennyLu

Skaffa nix-telefon? :)

2010-08-30 @ 14:09:40
Postat av: Erikslidsdamen

Sånt där är inte tillåtet i Svea rike. Anmäl! OCH anmäl dig till nix-registret.

2010-08-30 @ 15:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback