snörrrrvel!!

BUUHUUUUU!!!! Nu kommer gnällmaja ridandes på sin apostel igen. Får jag inte magrutor a´la Beach 2010 efter dessa hostattacker i dagarna flera så vet jag inte vad som är problemet. Nu har snoret börjat flöda också. Gee mig styrka! Efter lunchen med Emma på stan idag gick jag via Thé-magasinet och köpte ett vitt thé med smak av hallon & physalis som sades vara "oootrooligt nyttigt". Lyxade även till det med en chokladkaka med pepparmintsmak från Malmö Chokladfabrik. Nu har sötnisse serverat mig detta plus en rulle toapappet och en stoor härlig lurrvig mysfilt och ett par härliga tofflor. Erkänn, nu lät jag som Blondinbella uppi dagen. Ni trodde ni hade gått fel va? Mm, misstänkte väl det. Då ska ni se mitt konto, det kan man också missta med Bellans..... I ett annat liv....


Ps. När jag träffade syrran på stan idag. Vad är det första hon säger? " Du ser ut som en zombie!" AH. Vilken uppfriskande kommentar. Illa kvickt la jag mina lurrviga på ryggen och löpte sjumila kliv hemåt.







Men inte ens en jävlig hals och snörrvlig näsa kan ta mitt partyhumör från mig. Dansgolvet, berusat tillstånd med massa underbara tjejkompisar. DET vore fantastiskt trevligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback