pack up your troubles and your old kit bag

Ja haloj.
Det är så skönt att vardagen är tillbaka. På ett sätt. Jag är lite av en kontrollfreak som vill veta vad som sker dom kommande dagarna, så semester kanske egentligen inte är något för mig!?

Nu har jag helgledigt och den skall inledas med middagslagning i Fällbäcken med Tessan. Vi ska göra jordgubbsallad och cocoskycklingspett=SUPERGOTT! Jag har ju för övrigt smått börjat mitt nya liv, och ärligt, jag känner inte ens sug efter en stoor godispåse eller massa glass (Glass=Min största last). Så det blir väl någon god frukt att knapra på ikväll!:)

Imorse efter frukosten sa Freddis " Vi borde måla om i lillrummet!! ". Självklart sa jag, vi börjar omgående. Så vi har tömt det, dragit ut alla spikar och dylikt ur väggen och inväntar måndagen då vi ska iväg och handla spackel och färg. Det får bli helvitt med spottar. Tills vidare får det agera förvaringsrum/fixa sig-rum. Helkroppspegel och massa hyllplan för allt mitt smink! :D

För övrigt så hoppas jag att hösten är på ingående snart. Jag är lite less på sommaren nu. Kan man inte få frysa lite och klä sig i mysiga koftor istället, tack!?

Nåja, kastar in en riktigt skön låt. Påminner hon inte hemskt mkt om Lilly Allen?

Elize Doolittle är det i varjefall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback