någon som besökt florens tidigare?

Nu har vi betalat dep.avgifterna till Italien-resan. Åh, det känns bra, då vet man att det är på riktigt och inte bara fantasier. Ingen där ute som besökt Florens och vet hur det är? Det känns inte som att det är den första weekend-staden man tänker på när man ska åka iväg. Nåja, det ska bli massor av glass, pizza, pasta, vin och stosande. Viva la Italy.
Nu börjar jag bli frisk igen. Trodde jag iaf. Hostan har börjat avta något sånär men däremot har jag rejält lock för öronen och tät i snoken. Alltid är det väl något, jag som hade tänkt träna idag.
Nu väntas fisk, färsk potatis, ett bad och slutligen MASSOR av bra program på TV ikväll.
Ha en mysig Måndagkväll! :)

Kommentarer
Postat av: Erikslidsdamen

En viss arbetskamrat kan säkert tipsa om saker i Florens ;) Kommer han inte därifrån nånstans?!?

2010-08-23 @ 16:45:57
Postat av: Emelie B

Otrivin Menthol och Zyx så är du på banan igen =)

2010-08-23 @ 17:17:15
Postat av: Anonym

"Erikslid..", jaaa så sant. Jag åker nog hellre ovetandes om vad som väntar än att fråga ut denne personen!;)

Postat av: Anonym

Emelie, tur man har en "s-syster" i kretsarna! ;)

2010-08-23 @ 20:02:36
URL: http://carkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback