min lilla luring

Hej å hå. Vår "supermini" semester fr. Ons-Fre innehållande fiske och stugmys blev inte riktigt som tänkt. Igår morse ringde mamma och sa att det var så synd om Kevin, att han hade så Ont och han skakade och flåsade. Eftersom pappa jobbade och mamma var på väg till arbete kände jag att jag var tvungen att åka hem och hämta stackaren, han kan ju inte vara ensam när han känner sig så. Vi tog han till stugan och i väntan på telefontid hos veterinären som var kl 14.30 så blev han piggare och piggare, den lilla lymmeln. Ville han kanske bara bli lite söndergosad av matte sin mån tro! :) Så han såg så pigg ut att jag struntade i att ringa. Och den bristande fiskelyckan var så botten så det var inte roligt längre. Vi åkte hem igårkväll redan. Tur de, för idag har det varit full rulle med handling, förberedelser, städning och pn´s för snart kommer besöket på en liten pree-matfestendrink och tilltugg.
Ikväll ska det ÄTAS! (Iaf bland karlarna i sällskapet) Är det matfest i stan så är det! ;)

Ha en SMARRIG Fredagskväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback