grand finale

Nu är sommaren 2010 officiellt över. Semestern är slut och Beachen var den sista happeningen, som för övrigt var sååå fantastiskt magisk. Alla vänner närvarade, alla var glada och uppspelta, 8STPS var riktiga vikingar på scen oc vädret var med oss ( på kvällarna iaf..). Jag önskar att man kunde spola tillbaka tiden och göra om det igen, och igen, och igen.

I början av sommaren lovade jag mig själv att detta skulle bli den bästa sommaren på länge och det löftet höll jag!


Nu när vardagen åter är i rullning är det dax för gymbesöken och blogguppdateringarna, jag lovar! ;)

Avslutningsvis lägger jag in en låt som fått gästa våra fester genom sommaren.





TACK ALLA UNDERBARA MÄNNISKOR OCH VÄNNER FÖR ATT NI FÖRGYLLER MIN VARDAG! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback