från misslyckat till väldigt lyckat

Igår fick jag ett infall att baka, och jaa, jag har bakat en hel del den senaste tiden, är nog inne i en sådan period. Hursom, det blev i grund och botten den vanliga muffinssmeten som är så tokenkel, men jag gjorde den till en sockerkaka ist. I smeten hällde jag en påse med daimkulor och en halv påse med Dumle cola. Mmmmh, you tell me, gott det lät va? Jag hade världens vision för denna kaka, som blev en ren katastrof. Den brändes vid på toppen och blev inte alls gräddad innuti.

När den hade svalnat smetade jag på en vit chokladcreme gjord på creme cheese och smält vit choklad. Och idag, när den hade stått i kylskåpet ett dygn, så har den förvandlats till rena himmelriket.
Skam den som inte har tålamodet! ;P
Mmmh en riktig cola-bomb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback