baka baka baka en massa kaka

Tjenis!
Nu har jag precis avslutad mitt bak för dagen. Tredje dagen i rad. Har jag lite för mig? Hmmmjo! Idag blev det hallon&chokladmuffins med stora härliga chokladbitar i. Eftersom det ska vara vatten i smeten så testade jag med hallonteé istället. Ohmy, those are yuuuuuummie! Så jag bjuder hem alla mina vänner på fika. Jag har fulla frysen med olika typer av muffins. You know where I´m at! ;)
Jag skickade med Fredde en påse till jobbet. Han har nämnt att en av hans kollegor går på en diet att han dricker bara proteinshakes varje dag och frossar en dag i veckan, så jag tycktes vara lite rolig och skickade med en liten påse till honom med hans namn på, fyllt med proteinpulver. Moahh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback