sommartiden, välkommen,

Ja då har jag dragit min röv hit igen. Och åter så kommer jag att inleda med " ursäkta att jag inte har bloggat på flera dagar..." men jag tänker nog inte be om ursäkt för jag har ändå inte haft några värda updates att dela med mig av! :)

Åh så skönt med helg. Långhelg dessutom. Ledig ända till Tisdag. Så i e,m åker vi hem till Norsjö och gottar oss i hemmalagad mat, real style.

Åh vad jag längtar till i sommar. I detta nu sitter jag och pusslar vilka dagar jag ska ta semester. Det blir nog 1,5 vecka i slutet av Juli som vi bilar ner till Stockholm där vi ska mysa på Pontonjären, gå på Skansen, åka ut i skärgården närmare bestämt Grinda. Om ni befinner er i Sthlm i sommar är det ett måste. Båtarna avgår från Strömkajen på Östermalm och kostar 90:- enkel väg. 2 timmar senare är man strandsatt på världens mysigaste ö med röda små båtstugor, ett litet café och klippor. När vi var där hittade vi en egen liten vrå där ingen annan var. Så, lägg kobena på ryggen och promenera genom hela ön till andra sidan så hittar ni nog den perfekta badplatsen i ensamnet :)  Nä, det är ingenting som går upp mot en tur till Grinda.
Här kan ni hitta info om ni blir sugna på en tur.  Åh vad jag börja längta nu. Ja, sen efter Stockholmshelgen åker vi vidare ner mot Västervik som är den absolut mysigaste staden som finns på sommaren. Så idylliskt och typiskt svensk fiskestad. Sitta på baksidan av familjens supermysiga hus och dricka en drink, grilla, ta en promenad längs grusvägen förbi kohagen.. Nä nu får jag ge mig. Jag klarar inte av att vänta 3 månader! :)



Nu ska jag göra mig redo för dagen och en fantastique lunch på Kanel med Emma och Stina.

Ha en bra dag, och helg för den delen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback