new lifestyle!?

Ny vecka innebär påbörjad ny livsstil. Igen.. Men nu ska jag bannemig hålla det.
Tanken var att jag ska enbart dricka allévo-shakes i en vecka till att börja med. Jag drack en i morse men redan efter 2,5 timme var jag så sjukt hungrig att jag mådde illa och insåg att så orkar jag inte ha de i en veckas tid så jag ändrade intagsschemat lite. Jag dricker en shake till frukost, till lunch äter jag något nyttigt (idag åt jag kokt kyckling med avocado och spenat, obs, INGET salt, bara starka kryddor), mellanmål en allévo, middag en enkel soppa på buljong och någon form av grönsak, typ kol eller annat, och en allévo-shake på kvällen. Plus 3 liter vatten såklart. Men som sagt, INGEN överkonsumtion salt what so ever. Bara kryddor.

Jag kan meddela att jag saknar redan glass.. Gahh min last, glass glass glass.

Nä men då vet ni. Ni är mina vittnen till att jag inte sabbar detta nu! :)

Ps, motionen skall icket förglömmas...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback