Ben and Jerrykväll..?

God Dag. Usch vilken hemsk dag jag hade igår. Eller familj kom på besök och det var ju de bästa men jag mådde riktigt botten så jag låg och sov mkt av tiden igår. Yrsel, illamående, huvudvärk, magkramp.. Mamma skjutsade tillslut upp mig på akuten men väntetiden var 3 timmar så jag åkte hem ist och sov och åkte till vc nu på morgonen ist. Det blev taget blodprov och så hade jag feber och förhöjd sänka och blir jag inte bättre under helgen skulle jag återkomma på måndag. Hade även 2a gradens brännskador på bröstet.

Nåja, nu till något positivt. Så mkt bra MUSIK som kommer lagomt till våren och partynerverna som rycker.  Längtar till den 24e med vännerna i Norsjö :)

Nu ska jag gå in till stan och köpa vaselin att smörja in mina sår med och GLASS. BJ. Åh, ska bli en riktig glasskväll, jag och mina kära magkrämpor. Hoppas jordnötssmaken har kommit ut på burk. Mums Muums.







Kommentarer
Postat av: JennyLu

Krya på dig! Inga funderingar på att bli dj i ditt nästa liv? Du verkar uppdaterad :)

2010-04-09 @ 20:32:20
Postat av: Anonym

Jenny, tack. Haha. Ja jag brukar fantisera om det. Det vore nått va.. ta över efter Dj Arvid på hotellet.. ;P

2010-04-09 @ 21:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback