wherever you will go, the pooh will follow you

Vet ni vad man kan göra om man har tråkigt? Leka kurragömma. Vi lekte massor och jag hade inte direkt några fiffiga gömställen. Timmar senare, samtal med mamma.

Jag "....blablabla.. Ja vi lekte kurragömma ikväll i brist på annat"
Mamma "Okej. Det brukar jag och pappa också göra. Och ibland jagar vi varandra..."
Jag ".......Okej? Frisk!?"

Och imorgon går det i överraskningens dag

1, Present av Freddis ( Okej, jag vet redan var det är.. Caro...host...lina Gynnings parfym, hosthost..)
2, En överraskning av Jill
3, Något lurigt med Emma är det allt inför festen.

BORN CURIOUS, LIVE CURIOUS, FOREVER CURIOUS!


Ps, det råder en ovänlig bajs-lukt över mina boenden.
1, Den i Sthlm började lukta bajs om man inte var i den på några dagar
2, Det luktar bajs i städskrubben och linneskåpet i denna lägenhet.

What about all the pooh lixom..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback