skicka mig goodiebag.

Nu har jag precis kom hem innanför dörren från storhandling, biltankning och kusinfikning. Jag ser att jag har  fått en inbjudan via inbjudningskort till en nyöppnad klubb i Stockholm. Det står att jag är en vip-gäst och ska få en goodie bag och att inbjudan är strikt personlig till mig, Carolina.

Hmh, då kan man fråga sig varför Jag får en inbjudan, som knappt gick ut och röjde loss när jag bodde i Stockholm. Men främst, var får de min adress från?

Men mest nyfiken är jag på den där goodiebag:en.

Kanske ska ringa Blondinbella och fråga om sällskap?



Kommentarer
Postat av: Julia

Hej Carolina! Ledsen att riskera att göra dig besviken, men jag fick exakt en likadan i brevlådan. De klubbar som är nya, och lite mindre hippa skickar ut sådana för att locka folk. De köper register på kön, ålder och adress. Vi var ju grannar här, och posten är säkert eftersänd till Sk-eå. Ett mysterium mindre. :)

Kram på dig!

2009-09-30 @ 17:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback