olééééé!!!!

Jag tror jag ska dööö. Ibland undrar jag varför man är tjej. Varför man ska utstå denna SMÄRTA 1 gång i månaden.

Nu är jag i Norsjö. Gick upp med tuppen, tog ett varmt bad och sen kom moster och hämtade mig kl 8 för att hälsa på i Norsjö. Gratis mat är ju inte ett nej tack.

Jag håller på att få svininfluensan, aids, gonorré, syfilis och allt vad man kan ha. Mitt högra näshål rinner konstant. Jag känner mig som en slemklump.


Det enda bra av denna dag är att,
1, Kevin är söt
2, Jag ska få min favvorätt till lunch- Mammas Pasta&kycklinggrattäng


Jag har världens bästa fästis. Men 1,5 månad bort, det är inte okey! Booh.

Internet kommer, när jag orkar installera det.

Kommentarer
Postat av: someone

Det är inte Okey alltså! Men va fan, köp dig en 3l vinare och skriv sedan hur äckligt bakis du blev och att du har världens snyggaste kompisar.

2009-09-09 @ 10:35:29
Postat av: Bettank

Alltså, okej? Vad hände DÄR då?!

Postat av: cilla

hahahahaaa oo stakars!

2009-09-13 @ 13:14:29
URL: http://caecus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback