mitt öde

Såhär var mitt öde till bara någon dag sedan



men saker har hänt så nu har jag iaf ett brukbart sovrum, dock utan mysfaktor såsom gardiner, mattor, blommor och andra viktiga sovrums-must haves! ;) (Fondväggenär mintgrön. Eller som tapetseraren sa " Lite som när man precis borstat tänderna...." ??)



Och imorgon kommer paraplymodern



och har jag tur tar hon med sig hunden som ingen annan än jag ville ha



Och snart kommer en liten kusin som jag ska bruka som slav i någon timme. Vi ska handla soffbord på Mio, och sen laga middag i min faschionabla lägenhet/arbetsplats. God bless us eller nå!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tycker sovrummet ser riktigt mysigt ut redan nu. Nice job!

2009-09-17 @ 10:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback