mina vänner, det är lördag!

Lördag eftermiddag. Precis hemkommen från jobbet och nyduschad. Maten håller på att värmas på spisen och på menyn står det hemmalagad Friscoburgare med hummus och pommes. Till detta skall ett glas kallt rosé avnjutas lagomt för kvällen som komma skall. Den spenderas på Getberget med en mycket speciell dam vid namn Cecilia, som närmare bestämt har blivit utsedd till Sveriges 3e bästa resesäljare (Om jag inte minns helt fel?). Hon lärde mig anamma säljandet under min tid som praktikant under hennes vingar på en resebyrå i stan.

Till detta räknar jag med att min bästa vän Emma ska medverka (VISSTVISSTVISST?).
Och kvällen avslutas förhoppningsvis med en härlig karatefylla på Carl-Victor i girlpower-anda.

Så Cilla, I see you when you(I) get there.


Kommentarer
Postat av: cilla

Welcome welcome!!

Postat av: cilla

jepp, kolla på tiden - im up!!! :) vad kul jag hade med dig och emma igår!! Supertack för en härlig kväll! Kram kram

2009-09-27 @ 10:03:36
URL: http://caecus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback