men hejbara.

Jamen hej däär. Mamma var snäll och skickade sin dator med mobilt nät till oss. (Jag sa att jag skulle söka jobb..... Då funkar det mesta)

Vi lever. Vi stökar och håller på. När jag kom till lägenheten i Tisdags för att ta emot nycklarna blev jag mött av en väldigt uppskattad överaskning. Vi slipper att betala & tapetsera om själv, det var en tapetserare på plats redan, man tackarrrrr ! Dock är det bara ett visst urval av tapeter som vi får välja bland, och dom hade ingen direktlust att betala tapetet som vi valde som kostar 600:-/rullen, men lite får vi väl offra ur egna fickor! ;D

Annars då, vad gör man i en megalägenhet med tomma rum och utan möbler? Vi har testat, och svaret är-Inget! Vänjer ryggen vid att ligga på golvet, titta på en tv från -10000 talet, dricker chailattor, badar i badkaret, ja you name it. Och fr. m Lördag- Tisdag har jag inte ens luftmadrassen som vi så snällt fått låna av Emma och Anton (TACK!) utan då är det golvläge som gäller under sömntimmarna. Uääh.


Nämendå, nu har jag placerat mannen i badkaret med en öl och en skål glass med tanke på att arg-nerverna var i full glöd. Så nu är han lugn igen, tror jag.

Annars händer inte mkt. Eller jo.. Igår var vi och shoppade och jag köpte en party outfit och lite annat, men när vi skulle gå hem tyckte jag att påsarna kändes obefintliga. Varför? JO jag hade GLÖMT dom på någon affär. Heerregud, mitt hjärta slog frivolter på OS och jag blev förbannad på mig själv. Men jag hade lämnat den bland skorna på Stadium och där låg dom som tur var.


Nu ska jag koka risgrynsgröt, jag hörde att man blir rätt schysst av det?

See  you at the party imorgon då!? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback