jag gömmer mig från er i några dagar.

Tisdag-Flytt
Onsdag-Ärenden och tapetsering
Torsdag-Tapetsering
Fredag-Norsjö & stan
Lördag-Festis
Söndag-Böla ett halvår över att Freddis åker ifrån mig ända till Oktober månad någongång.

Och under denna tiden kommer jag troligen inte att blogga just för att min laptop är halvdöende och bör omformateras som min kära systers Patrik ska göra, men han har fullt upp att ligga i Turkiet och spy upp det han ätit så han bör nog vara klar med det på Fredag, så har jag riiktigt tur orkar han med mitt åbäke till dator under helgens gång. OM jag har tur som sagt.

Så, klara er bäst fan ni vill utan min blogg.

"Misströsta inte, jag är sääkert-tillbaka-snart-igen! "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback