sökes!!

Ända sedan jag såg Marabou-reklamen om de nya smakerna så har jag trånat efter dessa kakor. Jag har besökt åtaliga Ica-butiker, ibland dagligen, bara för att se om denna kära kaka anlänt. Jag frågade tillslut killen i kassan och han sa att den kommer "på tisdag", alltså igår. Givet åkte jag till Ica igår i hopp om att få smaska lite hallonchoklad men än en gång fick jag linjalen över fingrarna. Ingen ny choklad där inte. 
 
Jag är deprimerad och uppgiven. Vaart är den där jäkla chokladen. Driver dom med mig eller??




Kommentarer
Postat av: Jonna Jakobsson

Dom finns på ICA kvantum!! :)

2009-10-21 @ 13:53:47
Postat av: Anonym

OOK Ica Kvantum HERE I COME!

Postat av: Emma

Den finns på Ica toget! Såg den förra veckan=)

2009-10-21 @ 14:24:42
Postat av: Sis

Dom finns på torget! Båda smakerna är apgoda och jag smaskar på den med hallon just nu :-) Mumma!

2009-10-21 @ 16:32:01
Postat av: Tiny

Asså den med valnöt.. jag har suktat efter den som fan sen jag såg reklamen för första gången. Jag ska minsann testa jag med! :D

2009-10-21 @ 18:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback