shop ´til you drop.

Jag har letat och letat efter ett par helt vanliga uggs med ett lägre skaft, bra att ha när snön kommer och man inte vill förfrysa små fossingarna, men kan inte hitta någonstans då de verka va helt slut överallt. Om man inte är ute efter ett par för någon tusenlapp eller ett par för typ 9,90:- på Ica.

Tills jag hittar ett par som faller mig i smaken ( Let me know om ni skulle hitta några någonstans) så köpte jag ett par skor från La Redoute. Typ fina vardagskängor som jag har drömt om allt för länge nu.

 Vintage Style, 1149:- / La Redoute


Och när jag då erkänner för Fredrik att jag har köpt ett par nya skor kommer kommentaren

" .....suck.... Jaha har du tagit rätt storlek nu då? Och kommer du att använda det Här paret då..?

eller..

"Jaha gumman, hur var det med sparandet till resan..?"

OCH JAG SÄGER BARA ATT DET ÄR FINEMANG! :)


Kommentarer
Postat av: frida

finns både på dinsko.se och skopunkten.se :)

2009-10-14 @ 09:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback