Men HEJ PÅ ER! :D

Lever jag? Lever jag? Ja jag lever nog. Det var bara en udda känsla att veta att man inte har någon tid att passa, för en gångs skull. Jag tror att jag skulle kunna bli en arbetsnarkoman. Igårkväll när jag kom hem efter jobbet just innan 23.30 så var jag så uppjagad och speedad att hade det funnits något ledigt nattjobb hade jag jobbar hela natten med. Passade på att ringa hem och väcka mor och far och dummas lite.

Inte nog med att man var kvällspigg för en gång skull, jag var ju morgonpigg idag med så just efter sju klev jag upp och sminkade och åkte till Norsjö. Jag vet inte varför, men jag har sådan extrem energi och jag är så rastlös att jag hade nog kunnat bygga ett helt hyreshus på en dag känner jag.

Jag blev ombedd att jobba även idag men då blir det 10 dagars arbete med övertid utan ledig dag och igårkväll kände jag hur huvudet vägde lite extra och kallsvettningarna var på gång. Det kanske var kroppen som sa Get a grip, lugna ner dig nu för fan.



Jag njuter av livets alla sidor för tillfället. Jag är så nöjd och tillfreds med livet. Jag tycker verkligen det är skitkul att gå till båda mina jobb, jag trivs så bra med de jag jobbar med ( de flesta..), jag är så förbannat kär i min smultronkvist.. Allting flyter på så bra och ja.. Ja.....Jag känner att jag har gjort val i livet som bara känns rätt. Alla tidigare motgångar är som bortblåsta och nu är det bara medvind. Ahhh! :)

Ha en TREEVLIG Söndag på er ! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback