men göööree bah!

Jag måste berätta om en liten händelse som jag ångrar lite i efterhand.

Detta utspelade sig i sommras. Det var en tidig morgon och jag skulle gå för att jobba. När jag går ut genom porten så ser jag en skokartong ligger på trotoarkanten vid grannporten. I denna övergivna skokartong ligger ett par svarta höga skinnstövlar från Rizzo i stlk 38. Jag bet mig i läppen och tänkte Ska jag? Ska jag? SKA JAG? Dom verkar ju ha blivit helt övergivna där dom låg. Jag hann tänka Ska jag tusen gånger till, men jag vågade inte. Ringde till kusin (som för närvarande var på besök hos oss) och sa Ska jag. Hon sa GÖÖRE. Men nae.. Gick hem.. bollade dessa två ord med dem. GÖRE. Hmm.. Gick ut igen och då hade någon annan lycklig jävel GJORT´E. Typiskt. Fasen. Åh. Nåja.

Nästa gång GÖR JA ´RE !

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är dum! Klart du skulle ha gjort de, den som lämnat domdär mitt i centrala sthlm får väl skylla sig själv. Btw, bloggen jag tjatat om heter: falsksanning.blogg.se

2009-10-23 @ 12:13:12
Postat av: Anonym

Man ska inte stjäla!!!!! Så du gjorde alldeles rätt.Var stolt över dig själv !!!!

2009-10-23 @ 21:35:29
Postat av: Anonym

Man ska inte stjäla!!!!! Så du gjorde alldeles rätt.Var stolt över dig själv !!!!

2009-10-23 @ 21:36:21
Postat av: cilla

Tagit hand om dem... skulle du kunna ha gjort..

Postat av: Kör bah!

Du KÖR BAH!! DET ÄR JÄVLA KING ATT SNO ETT PAR STÖVLAR IN THE CAPITAL. ALL IN..KÖR BAH!

2009-10-26 @ 14:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback