det finns en anledning till frånvaro ibland, men tills dess..

Om ni tänker " Mitt liv går under, Carkan.blogg.se är dålig på att uppdatera numera, VAARFÖÖÖR?" (Eller..ja..) så kan jag ge er svaret


Mitt schema ser ut såhär numera och det innebär att jag är bänkad i SOFFAN den tiden på dygnet som jag inte jobbar.

Och på tal om soffa, vill ni se en liten sneak-a-peak på de färdiga delarna av lägenheten?









Man får nästan en vit-infarkt när man kommer in hit.

Sovrummet och den supersnygga fondtapeten i vardagsrummet fotar jag när (sovrummet) är bäddat och barbordet är på plats


Kommentarer
Postat av: Jenny

Din stil verkar vara lantlig/modern. Men visst kunde bilderna varit klickbara? :P

2009-10-13 @ 19:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback