Chokladkakan, del 2.

Historien om denna chokladkaka fortsatte idag.

Hade sparat veckans sista godisdag till idag, ägnat åt denna chokladkaka med hallon.
Åkte till Solbacken för att köpa den på Ica Maxi- Slut ! Gick över till Willys-Slut! Åkte till Ica Morön-Slut! Vidare till Statiol Norr-Slut! Körde till Konsum Erikslid-Slut! Ica Kvantum-Slut! Jag trodde att satan hade gjort ett elakt trick or treat på mig. Avslutade min lilla turné på Ica Torget- YES, tack Ica Torget for making my Friday.

By the way, nu har jag lååångt hår igen! ;)

Jobb imorgon, Good Natt!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Inte många saker här i livet är värt sådär mycket jobb, men choklad är ett utav få undantag ;) Hoppas den var lika god som du hoppats! Nu vart ju däremot jag också godissugen... gah

2009-10-24 @ 11:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback