1år.

Ja, idag då firar jag och min kära vår 1årsdag. Helst hade det varit trevligt med att göra denna dag lite extra speciell, när det är vår "första" årsdag tillsammans. Men med tanke på att han är 80 mil söder om mig så får man göra det bästa av situationen och fixa lite romantik på egen hand, bestående av jordgubbsfil, rostade mackor, smutsigt rufsigt hår, rastlöshet och ett mandarinkalas för 40 svenska riksdaler.

Man kan inte komma romantiken så mycket närmare på tu man hand. (Me, myself and I)

Puss på mig, puss på dig, love you boo!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Pst... på tu man hand betyder att man är två stycken som är ensamma tillsammans... har du någon på smygbesök? ;P

2009-10-19 @ 21:22:51
Postat av: Bettan

Pst... på tu man hand betyder att man är två stycken som är ensamma tillsammans... har du någon på smygbesök? ;P

2009-10-19 @ 21:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback