kärlek av högsta kvalitét

Haha jag är störd. Hur ofta börjar man böla när man lyssnar på sin älsklingslåt? Då man få så där "åhnejgudmenahjagälskarmest"-känsla som inte går att stoppa? Eller behöver jag sova? I don´t knoow.

Jag vet att jag har tjatat om denna, men det skiter jag i. För jag måste få tjata lite så jag kanske går vidare nån jäkla gång innan jag döper mina hundraelva kids till Tigerlily, Bulletproof, La Roux, you name it.  In it for the kill för övrigt.

När jag var liten så var jag kär i Whitney Huston och blev dumförklarad. Jag erkänner, jag är kär i La Roux. Såja, låt kommentarnerna flöda, jag erkänner, jag står för´e! ;)


Jag skulle dö om jag såg henne live. Dö-Pladask-Finito!





Det var lite kärlek från mig denna Tisdagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback