heminredning-shabby chic

Jag har varit som besatt av inredningssidor hela kvällen. Det är såå mycket jag vill ha. Jag blir alldeles snurrig i bollen av allting. Just nu är allt inriktat på datarummet som för närvarande bara är ett tillhåll för saker.

Vi har fått hem skrivbordet som stod hemma hos mamma och pappa ute i boden. Ett gammalt slitet skrivbord som jag minns jag och syrran hade när vi var små. Vi har målat till det lite och ska köpa knoppar, så det blir sådär härligt shabby chic-aktigt, precis som jag älskar. Ska även föröska få tag på några småslitna björkhyllor som jag ska fylla en vägg med och den översta hyllan ska gå längs hela väggen över dörröppningen. Sen bär det av till Ikea för att köpa plåtlådor och diverse.

Har även kikat runt på Tradera och budat lite. Det är farligt det där.. ojoj..

Här är lite av inredningen som förhoppningsvis kommer att bli delar av datarummet

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback