en paltkoma, tack

Nemen.... va... lever jag..? Säkert...? Ja, säkert.

Jag sitter bakom datorn i paltkoma efter en trevlig middag med jobbet på Johanna i Parken. Det blev en Smörstekt rödingfilé med morotslindad västerbottenostpotatis & stuvad spenat till varmrätt och en Bruleé med stänk av lakrits och citrussallad till desert. Behöver jag säga att det var den godaste efterrätten jag ätit på väldigt länge..?

Jag är även så glad nu att jag inte är timvikarie längre utan riktig vikarie med fast schema. Så skönt.

Så imorgon blir det STORSTÄDNING (kaan behövas..) av lägenheten samt inhandling av diverse inför Lördaaaaag! Jag har en del sminkande att göra och det ska bli skoj som attans. Men vi får börja i tid tjejor ;)


Ser fram emot! Mycke.
Gör Ni ?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback