bloggtorka..?

Är mitt bloggliv över eller är jag i en väldigt otrevlig bloggfri svacka? I don´t know.
Jag varken läser eller bloggar speciellt mycket själv, med tanke på hur besatt jag var tidigare.
Har inte läst någons blogg på länge, inte ens Blondinbella. Och det vill säga att jag Inte löper amok i bloggvärlden.
Men jag tror det hänger ihop. När jag läser andras bloggar bli jag inspirerad och bloggar mera själv. Kanske är därför....?


Hur ska detta sluta? Ett som är säkert är att jag skulle Aldrig radera den i varje fall ;P


Nu lyssnar jag på julmusik och inväntar grabben i duschen på att bli torr mellan skinkorna. Sen ska vi möta upp moder och fader på Lilla Marie för en fika. Sen jobb-kväll. Åh vad jag trivs på jobbet.


Sen blir det att PEPPA för imorgon yaaaaaaaaaaaääääääääääeeeyy! :D
Kommer att sakna dig här Jillan-Pillan.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Eller så har du en roligare fritid här i norr så du inte har tid? :) Kramar

2009-11-27 @ 13:56:30
Postat av: Anonym

Jenny, ja så kan det ju mycket väl vara ;) Du med nu, antar jag, med lille grabben ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback