away message

Jag är dålig på att uppdatera numera (känns som att jag säger detta allt mer ofta..) men det känns meningslöst att bara skriva för sakens skull. Har inte så mycket att förtälla.

Igårkväll somnade jag halv 7, så min halloween var långt ifrån xpännande.
Imorgonbitti åker brorsan och Therese till USA och ska bila runt i Las Vegas, Texas, L.A och New York. Under denna visit har vi fått äran att vara husägare. Fast jag är både skrockfull och mörkrädd och huset är från 1840 så det ska bli minst sagt SPÄNNANDE att dela tak med alla gamla rävar som gjort sitt på gården.

Over and out...



Kommentarer
Postat av: Jenny

Spännande att se lite av det hus fru Frohm har skrytit upp :)

2009-11-02 @ 18:44:17
Postat av: Jenny

Spännande att se lite av det hus fru Frohm har skrytit upp :)

2009-11-02 @ 18:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback