äre fest så äre

Nu ska jag göra i ordning en rombomb
....sen ska jag göra skagenrullar...
....sen ska jag fylla crouisades med heta aiolikräftstjärtar...
....sen ska jag hacka upp mango och ananas och värma chokladen till fonduen...
....sen ska jag fylla skålar med chips...
....sen ska jag blanda en stoor bål med drinken " St Tropez"..
....sen ska jag sminka Sandra....
....sen ska jag sminka Emma.....
....sen ska jag sminka mig själv...


Sen JÄVLAR äre skål! ;)


Få se, klockan äääärrr.... 09:25... Framförhållning och tidspesimist ,eller ? ;)

Se you on the dancefloor.





Kommentarer
Postat av: cilla

jag önskar jag kunde klona mig själv och vara på både Krutov och hos dig ikväll! Ha en störtskön kväll! Sen kan vi ju planera in en thaiafton före jul va? Kanske näst nästa helg? köpa hem lite thaikäk, knäcka en riesling och planera upp resan lite. kram på de

Postat av: Sys

Jag har ont i magen idag av allt tilltugg ni hade! Men gött var det :-) Jag for ut på Statt ändå och såg modeshowen som Clive Russel hade fixat. Sen vid 1 tog jag en svindyr taxi hem. Men hon som körde va supertrevlig så det va värt det :-)

2009-11-29 @ 09:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback