vin med ceasar.

Jag blev så glaad i morse när jag, kl 7.40, klev utanför dörren och bevittnade folk på sina cyklar iförd linnen, shorts och solbrillor och kände att jag underskattade solens strålar. Rena rama sommarvärmen och en tröja utanpå linnet var alldeles för mkt. Så när jag gick hem på lunch svidade jag om till lite mer sommar och ett par solbrillor.

Nu har jag dragit på mig en kort jeansinspirerad shortklänning och mina nya sandaler som jag älskar. Kikar på Vänner, dricker ett glas vin och käkar lite nötter i väntan på Fredde. Vi ska gå ner till vattnet och käka middag på Paviljongen. Ceasar-sallad som jag suktar efter varje dag numera. Fira att det är Måndag.. !?

Snart åker jag hem till norr och jag längtar mer än nåååååågonsin! :)

 

MP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback