spadag vs plötsligt händer det.

Okej, spadagen skulle gå i den fläckfria dagens tecken fick plötsligt en typisk vändning.
Precis vid uppstigning i morse fick min kära ett sms av ett nummer som checkade läget och vart Centralbadet låg ( badet Vi skulle på dvs). Tillslut kom det fram att avsändaren är ingen annan än hans kära X. Kärt återseende som jag sa. Återseende som Fredrik bekräftade det istället. Ja. iaf. All of a sudden så skulle hon och en väninnan till henne befinna sig där just då, när Vi skulle vara där. En torsdag förmiddag, spa? Njä, kändes inte som The Day. Badet är förvisso ett allmän bad men det kändes lite Väl typiskt att detta presentkort som var en gåva under deras förhållande skulle nyttjas vid det tillfället som Han ville ta mig dit för lite egentid utanför storstadsrusningen.

Ah, vad göra, ignorera tänkte jag. Tills den lilla stillsamma poolen vi njöt i blev besökt av ingen mindre än, Dom ! Där vi var, där var dom.

Förutom det så var behandlingen jag tog (fotpeeling, massage av fot,dekoltage och nacke) väldigt tillfredställande. Trist bara att vi inte kunde njuta av Varandras sällskap som vi hade hoppats. När vi kom hem fortsatte jag spadagen med lite vin, Enya och hemma-massage, bara mellan oss två.

Vid nästa besök på Centralbadet får ni veta i Efterhand.

God Natt.  Nu ska jag Kramas, Pussas och hålla om min livs kärlek hela natten utan några ugglor i mossen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback