picknick!

Söndag.

FÖr en gångs skull vaknade vi halv11 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I natt drömde jag att jag fick beskedet att jag hade obotlig canser och jag hade 4 månader kvar att leva. Mamma hade fixat en gravplats åt mig redan och då och då besökte jag platsen och jag såg att nära och kära redan hade börjat lägga blommor och hälsningar. Jag grät hysteriskt i drömmen och vaknade med tårar efter kinderna. Jag fortsatte att drömma på samma dröm när jag somnade om. Läskigt.

Idag har vi haft pick-nick i Rålambhovsparken med Fredriks fd. fling + pojkvän. Mycket trevligt. Vi drack vin och cider, käkade ostbollar, baguette, brie och brownies. Smarr. Vi snackade festis och planerade för kryssningen vi ska åka på tillsammans den 6 Juni. Ska bli spännande.

Den här veckan har innehållit 5 dagars alkoholförtäring. Tur att man kan dricka med måtta ! ;)

En KANON-helg helt klart. Historisk ! :)

Nu ska jag fortsätta min softar-söndag!

Puss.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback